Plidenta danas uspješno koristi sva dostignuća i prednosti suvremenog marketinga koji postavlja kao vrhunski postulat posla obveze prema kupcima i potrošačima.

Promocija

Plidenta kontinuirano povećava tržišnu snagu na svim tržištima jugoistočne Europe na kojima se prodaje. Plidenta je danas usredotočena na rastuće kategorije potrošnje i još više usmjerena potrebama potrošača. Plidenta svoju odgovornost prema potrošačima dokazuje brižno dizajniranom ambalažom. Plidentina pakiranja daju potrošačima najiscrpnije informacije o vrsti, sastavu, djelovanju i aktivnim sastojcima u zubnim pastama, čime promiče načela održivog razvoja, ekološke prihvatljivosti te društvene i zdravstvene odgovornosti.

Plidenta surađuje isključivo s najboljim i najznačajnijim dobavljačima sirovina iz Europske unije promičuči održivost i ekološku svijest. S velikim europskim proizvođačem četkica za zube, španjolskim Foramenom, Plidenta je razvila uspješnu robnu marku vrhunskih četkica za zube Plidenta Helathcare i Clean&WHite. Plidenta surađuje s nekim od najvećih hrvatskih trgovačkih lanaca kojima osigurava strateško savjetovanje i proizvodnju privatnih robnih marki zubnih pasti. Plidenta surađuje i potiče stomatološku zajednicu u izdavačkim projektima i edukaciji o oralnom zdravlju. Glavni zadaci i izazovi Plidentine komunikacijske strategije u nadolazećim godinama su promicanje važnosti oralnog zdravlja i povećanje potrošnje zubnih pasti, po čemu smo na začelju zemalja Europske Unije, kako bismo ih dočekali s novim razvojnim mogućnostima i prilikama i transformirali superiornog nacionalnog proizvođača u uspješnu regionalnu robnu marku na globalnom tržištu. Dosadašnji razvoj pokazuje da Plidenta ima snagu i sposobnost ostvariti svoje ciljeve.

O Plidenti možete svakodnevno više saznati pristupom na socijalne mreže Facebook, Pinterest i Twitter, upitom mailom na plidenta@plidenta.com  ili na naš Info telefon 0800 9000.